SKULERUTA - BARNEHAGEN ER STENGT PÅ PLANLEGGINGSDAGER

Vi holder stengt 5 planleggingsdager i året. Fokus på kompetanseheving og kurs blant ansatte. VI har pålagte kveldsmøter for personalet. Su, styremøter, foreldremøte og årsmøte kommer i tilegg. Nedenfor finner dere skuleruta i Alver Kommune. I samarbeid med styret og Su har vi har tilpasset den til å gjelde slik vi hadde det før i Meland. Det gjør også de andre nærområde barnehagene. OPPSTART BARNEHAGEÅR I LEIRDALEN ER 01 AUGUST.

Alver kommune -Skule- og barnehagerute 2024-25

skulekalender 2023-24

Leirdalen har 5 planleggingsdager i året der barnhagen er stengt

Vi starter barnehageåret 1 august som vi gjorde i Meland. I Alver  starter de 15 august.

Vi har 1 plandag i august - Alver har 2 . Vi har besluttet å flytte den ene plandagen til januar slik "Meland "praksis var.

Det fungerer bedre at oppstart i barnehage er 1 august og ikke midt i august.

DUGNAD

Foreldre skal i følge vedtektene jobbe 6 timer dugnad i året. 3 timer for enslig forsørger. Se eget skriv om dette og les vedtektene

DUGNAD  kL 17.30 -20.30 hovedsaklig i oktober og april måned

Vær presis for registrering.

Manglende oppmøte og mindre deltakelsestid enn 6 timer (3 timer for enslig forsørger) pr. barnehageår medfører betalingsfaktura i juni måned. 300 kr timen. ( noe arbeid kan også avtales utenom)

Ved spørsmål angående dugnad ta kontakt med dugnadsleder.

Vel møtt !

Takk for hjelpen.